Friday, April 10, 2009

Pelik Tapi benar








8 comments:

nurain said...

dua pic yg sgt2 menarik perhatian..

1. kencing tengah padang

2. erk..kucing tanpa bulu? nmpk kesian sgt..huuu~

Resthour said...

mmg smpai ati tul diaorang wat tucin tu cmtuh
huhuhuhuh

atty's said...

picture menarik perhatian..ku

1- gemuk betui kucing tu
2-..tak de adap betui kencing tgh padang..

Anonymous said...

Memang tak beradab.. kotor sungguh

Rubiah Ismail said...

kucing xde bulu tu, mmg jenis kucing mcm tu...nama ape ntah jenis kucing tu...

Resthour said...

yeke?
thanks bgtau
tapi memang pelik tuh
hiihhihihi

Anonymous said...

kucing gemuk tu mesti pasal diorang bagi makan daging khinzir. dulu ada gak cerita pasak kucing gemuk ni pernah masuk dalam news ntv7. orang tu cakap kucing dia suka makan pork

mseja84 said...

aper hal lah pemain bola yang kencing kt tpi pdg bola 2 ??x da adap btul oppsss..memang per orng barat x da adap kan?/tp byg kan lah kalau kwn dia tendang bola out kat tp pdg? x psl2 terpercik kat muka air kencing tu///hahahaha