Tuesday, April 14, 2009

Lagi Budak Perempuan Hilang

Seorang kanak-kanak perempuan hilang,

Assalamualaikum

Mohon bantuan kepada sesiapa yang ada terjumpa anak saudara saya :

Nurhidayah Binti Surip (umur 11 tahun) yang telah hilang dari Asrama Anak Yatim Darul Kifayah, Tmn Koop Polis, Gombak sejak hari Isnin 6 April 2009 .

Jika ada maklumat sila hubungi :

Abdul Razak Bin Salim
HEP Politeknik Johor Bahru
0177011038 / 0169326003

atau Sjn.Dalila IPK Kuala Lumpur.

Juga saya mohon bantuan sebarkan maklumat kepada rakan-rakan terutamanya di sekitar KL


5 comments:

atty's said...

ya allah semoga dikembalikan budak yang comel ini kepada keluarganya..amin..

Resthour said...

yup...
pd sape2 yg ade anak perempuan tu, hati2lah
tingkatkan keselamatan n jgn bg anak tu jalan sorang2

pu3 balqis said...

ana jugak doakan..moga2 diketemukan.. ameenn..

nurain said...

huu..ni betul2 ke?huuaa..cane leh ilang..

huu..jaat penculik.

aku harap dia akan dijumpai x lama lagi insyaallah

Resthour said...

kesian kan?
anak yatim kan tu?
mmg jahat penculik tu
zalim sgt
ngan budak2 pon dier nak