Monday, September 22, 2008

Tolonglah....

Kawan2 ku sekalian,

Terus terang aku sebenarnya malu dan tak sedap hati nak ckp, tapi terpakse jugak bgtau sebab
kedudukan kewangan aku dalam keadaaan tenat.(soru dah miss) Nak tolong aku x.?
Raye pun da nak dekat ni...

Harap2 korg tolong la..(tu pun klu ingat kawan2 la)


Klu rasa nak tolong, datang beramai-ramai ke halaman rumah aku
hujung minggu ini.....sbb aku akan buat lelongan beberapa barang milik
aku. (kalau ada kawan2, usung skali, lg ramai lagi baguih)

Kalau ada yang berminat.... .


datanglah biar senang sikit pilih ....


aku sertakan gambor barang-barang yang bakal di SALE nanti....


Klau yg tak dapat datang takpe...aku faham mugkin korg sengkek cam aku jugok


tgk la gambor barang2 yg aku attach nie...


klu berminat booked dulu... byr muka seberapa yg muorang mampu dulu...


Semua dijual dengan harga kemampuan kawan2 ........


janji aku tak rugi sudahlah....


Sebagai seorang sahabat ,aku harap korg semua dpt tolong.

Hari ni hari aku , esok luse aku pulak akan tolong korg. Tolonglah !!!


Aku tengah sengkek nih......

Tolong datang yea jangan tak datang...tak sanggup tgk depan umah..banyak sgt...

tak terpakai dah..






APA 2 HAL CALL LAH DULU


JASAMU DIKENANG ....







No comments: