Saturday, September 6, 2008

Cerita seram pakcik den

erm... .gini kisahnyer... pakcik aku tue koje sebagai pemandu teksi... erm... .adala satu malam tue... .jeng... .jeng... jeng... (buat suspen skit... hehehehhe).. . .tgh pakcik aku tercari2 penumpang... ..adela die jumpa sorang pompuan nie... .fuh... .cantiknyer die... .cam model lak... 'erm... mmg dah rezeki aku dpt penumpang lawa mlm2 nie'... kata pakcik aku... .bile pompuan tue masuk jer... fuh... .bau harum semerbak menusuk hidung pakcikku itu... lepaih tue die terus jln... adala dlm 5 minit lepas tue... pakcik aku teringat die lupa nk tanya pompuan tue nk berhenti kat mana... pakcik aku cube la pandang pompuan tue melalui cermin pandang belakang tue... die tgk takde... 'aik... .mana lk pompuan nie pi'... getus hati kecil pakcikku... .die cube pandang lagi... takde gak... .eeeeee... pakcik aku dah mula kuar peluh jantannyer dek kerana terlalu panik... ..disebabkan terlampau takut pakcik aku telah buat satu brek mengejut... ..fuh... ..pakcik aku toleh ke belakang... die tgk muka hantu pompuan tue berubah jd garang... .hidungnyer berdarah... ..pakcik aku cube ingat ayat2 suci... .tapi hampeh... .hantu tue dgn perasaan marahnyer... .berkata... 'kenapa ... .kenapa ... ... KENAPA ?... ' pakcik aku cubela berlagak tenang di dpn antu tue sambil membalas... 'kenapa apa ... '... antu tue dgn perasaan marahnyer.. dan geramnyer... ... berkata... 'kenapa ko brek mengejut... .BODOH!!!... ..'.. ... .har... .har... har... ... rupa2nyer... .waktu pakcik aku jeling blakng tgk pompuan tue takde sbb pompuan tue tgk tunduk... die tgh melombong bijih... hahahaha... .. ... .buat suspen je minah nie... hidung die berdarah disbbkan tertusuk jarinyer masa mengorekapabila pakcik aku buat 'brek mengejut'... .hahahahahaha. .. .. ... .itula cite seramnyer...

No comments: