Friday, May 1, 2009

Boys Over Flower Korean Drama

Dah lama aku tak hapdet blog ni. Dah bersawang nampaknya. Sori ek pada yang jenguk ke blog ni and nothing interesting to read. Sebenarnya beberapa hari ni aku pulun menghabiskan 25 episod korean drama. Best sgt. Walaupun internet kt umah aku ni selalu je server down, tp aku tetap tak putus asa. ahaks! bukan disebabkan nk update blog, tp sbb drama korea ni. Korang jgn salahkan aku. salahkan cerita tu sbb kenapa citer tu sedap sgt kan. Aku jamin beb... pada yg suke teramat pada citer korea tu, tgklah cerita ni. Memang byk part2 yg aku suke tgk balik again n again n again. Penah sekali smpai pukul 130am pulun tgk. Xleh stop rsnya. Kalau tak cerita tu, kul 9 lbh aku dh terlayang dah. Huhu... mmg best. ini korean drama yg aku plg suke selepas princess hour, Full House and winter sonata.

Kat bawah ni ade OST drama nih. So, korang bleh tgk dulu. Kat youtube dah ade full episode. So, xyah beli cd mahal2 just tgk kt internet je.

Ni sinopsis la yg aku bleh serba sedikit cerita kat cni. Drama ni mengisahkan seorang gadis bernama Geum Jan Di yg sgt sederhana keluarganya. Ibu bapanya ade kedai dobi. Suatu hari, dia hantar baju ke Shinhwa highschool. Sekolah tu hanya utk org2 kaya. Ada sesuatu telah berlaku ketika dia menghantar baju tersebut dan disebabkan kejadian itu, dia di tawarkan belajar di sekolah itu dan mendapat biasiswa. Dari saat itulah, dia kenal dgn kumpulan F4 (hensem2 belaka) yang dikagumi dan ditakuti oleh warga sekolah tersebut. Akhirnya ketua kumpulan F4 itu jatuh cinta kepadanya! Cinta mereka tidak semudah disgkakan. Mcm2 dugaan dihadapi. Kalau korang nk tau, tgklah cerita ni!














Banyaknya video aku post kat cni. Takpela, kalau korang xnak tgk, biar aku je tgk byk2 kali. Muahahaahaha....

3 comments:

Siti R said...

Anak sedara sy rajinla tgk citer ni...sy mmg x minat citer korea tp ada gak join tgk kejap sambil2 dinner lps blk dr keje. Sy rasa pelakon lelaki sume control hensem jer lbh...lakonan x sebrp pon...sori ye...pendapat sy jer..

Insan Kerdil said...

hihihi..
no problem
yg saya tulis tu utk penggemar cerita korea jek.
sape yg xsuke tu pejam mata jela ek
ahaks

Siti R said...

hehe...nak pejam mata ni pon...

selamat malam...:)